Men nu ska det bli ändring på det, och vilken änd-ring det ska bli!

Jävlar vad dålig jag har varit på sistone.
Inläggen har lyst med sin frånvaro och antalet hotbrev och klagomål från diverse anhängare har skjutit i taket.

Fast det är inte helt och hållet mitt fel, för varje gång jag loggat in för att skriva ett nytt inlägg har jag varit tvungen att svara på alla dessa brev och klagomål, så tid för annat har helt enkelt inte funnits.

Men nu ska det bli ändring på det, och vilken änd-ring det ska bli!

Som vissa av er redan vet så har jag precis inlett min efterlängtade semester så att komma på ämnen att skriva om lär inte bli något problem.
Tack vare en väldigt snäll och omtänksam kollega har jag nu bunkrat upp med ett gäng ölflak och startskottet för dessa går på fredag. Därefter kommer det hagla inlägg som aldrig förr.

Jag kommer att varva detta med en jävla massa pilsner för att senare mot semesterns slut runda av med ett par öl.
Under dessa fyra veckor har jag planerat in några stopp som kommer att få lite mer uppmärksamhet än vissa andra som till exempel Göteborg, Leksand, Öland och Stockholm.
Bilder från dessa destinationer kommer att läggas upp i samband med inläggen.
Om ni har tur kommer ni även få ett par videoklipp där ni bland annat kommer få bevittna vår tids störste artist, nämnligen Sir Frasse!

Allt detta görs enbart för att glädja er läsare och har ni önskemål på innehåll eller annat så är det bara att skriva i kommentarer.
Det kan till exempel vara så att någon naken själ aldrig riktigt druckit pils och behöver lite hjälp på traven. Då är det bara att skriva en liten rad så fixar jag en tutorial i bilder alternativt ett litet videoklipp.
Eller det kanske finns någon brun smörodlare som ständigt brottas med sina tankar kring alkoholens påverkan i festsituationer. Säg den magiska ramsan så fixar Frasse resten.

Missa nu inte chansen att följa med på årets mest inflytelserika och extravaganta resa.

Enjoy!

/Sir Frasse!

Kommentarer
Postat av: Den riktiga Frasse

Jaha det var ju en fet turné du skall ut på.. kan det tänkas ätt du petar in Hullaryd där någonstans tro? Jag o julle trådrulle är ju här och tokäger..

2009-07-09 @ 00:08:33
Postat av: Sir Frasse!

1377 B-)

2009-07-10 @ 12:38:20
URL: http://hjaltar.blogg.se/
Postat av: Agenten gemlis

JAG ÄR PÅ!!

2009-07-13 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0