Missför-stånd

Då jag på sistone lagt märke till att åldersnivån hos våra (mina) besökare här på bloggen sjunkigt till en nivå där vi inte längre kan ta saker och ting för givet, har jag bestämt följande.

Vi ska bannemig hjälpa dom små glinen på traven. Knuffa dom över trösklar, in i vuxenvärlden där allt spännande väntar så som röka, slåss, pils...


Missförstånd uppstår lätt när en äldre man ska kommunicera med en yngre, och dessa missförstånd kan i framtiden leda till vissa avvikelser som trasig DNA-stege vilken vi omöjligt kan reglera.

Därför ber jag er läsa följande, för det jag skrivit hittills (som man stavar hur?) är bara skräp.
Tänk på vad ni säger så missförstånden kan undvikas.

Its bonertime!!!




6-åriga sonen frågar sin far.
- Pappa, jag har glömt vad det heter. Vad heter det när två människor ligger ovanpå varandra ?

Pappan, något generad:
- Öööhhh... Älska?

- Nej nej.. Det heter något annat.

Pappa, något mer generad:
- Öööhhhhh... Gänga?

- Nej nej.

Pappan, illröd i ansiktet:
- Nuppa ??

- Nej! Men nu kom jag på det! Våningssäng heter det.

Kommentarer
Postat av: Brasse

haha NICE :D

2009-05-29 @ 22:28:51
Postat av: H.A

Kände igen en lina där från pärssy! :D

Bloggläsandet (Det dagliga och obligatoriska) tas från och med idag i akt igen!



Spännande läsning hoppas jag på!



Mvh

(Miss) Secret Agent Brutus

2009-06-13 @ 10:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0