Det är ju ren tortyr jag utsatts för!

Finns det ord för folk som njuter av att plåga sig själva?
Om inte så har jag ett passande: PUCKON!

Tyvärr måste jag erkänna att jag för tillfället sitter med den titeln i skrivande stund.
För tillfället kan ändras till "för all framtid" om jag får välja.
Visserligen var det inte helt självförvållat. Med vissa påtryckningar så tidigt som igår när jag var på besök hos Jen och Pöl samt för lite bira idag bidrog till att tortyren blev verklighet.

Vanligtvis brukar jag vara duktig på att informera mina nära och kära om läget, att jag inte är självdestruktiv, hungrig eller pank. Jag är ju precis som alla andra.
Och eftersom dom har full förståelse för det så utsätts jag inte för hemskheter som idag. ELLER HUR!

Ett besök hos Pöl hade planerats in under eftermiddagen med toast och cola som rubrik. Själv stod jag för dessa prylar medan Pöl him själv bistod med husrum.
Till en början hoppades jag på att herrn glömt bort det som diskuterades kvällen innan, vilket han självklart inte hade gjort!

Efter maten och lite Waterboy var det dags.
Frans Schnabel Strasse skulle utstå tortyr. Tortyr som ingen människa någonstin ska behöva uppleva, men gör det ändå. FRIVILLIGT kan tilläggas.

Jag tvingas kura ihop mig i soffan utan någonstans att ta vägen medans Pöl riggar upp.
Strax därpå satte det igång.

Blodet pumpades runt så fort i ådrorna att friktionen gav mig inre brännskador. Detta höll på i säkert två timmar!!!
Hjärtat hoppade över några slag som tillsammans motsvarar en livstids hjärtstillestånd.
Ska jag vara ärlig så sitter det i än.

Om ni inte förstått vad det handlar om än så är ni antingen lyckligt ovetande eller så låtsas ni bara för att ni är lika rädda som jag.

Pöl-fan satte på MIRRORS. En filmjävel som inte borde finnas i våra hem.
Visserligen såg vi den när det fortfarande var ljust så det hjälpte väl lite grann. Men när jag skulle tvätta händerna efter muggbesöket strax innan hemresa kunde jag fan inte titta i spegeln.
Jag tvingade mig själv att glo ner i handfatet men kunde likförbannat se mig i ögonvrån.

Det är ju ren tortyr jag utsatts för!
Nu är jag hemma och vet inte var jag ska ta vägen. Försöker hålla mig vaken så länge det går men ögonen är på väg att ge upp.
Förmodligen blir jag tvungen att blunda hela vägen in till sovrummet, men det slutar väl bara i att jag river ner allt i köket, halkar till lite snyggt och landar på kökskniven och på golvet trycker in fingrarna i eluttaget.

Försökte nyss lösa mitt problem med pils, men det sket sig då alla ligger i bilen och det endast fanns en tillgänglig i kylen. Ja jag skickade i den så fort det gick men det hjälpte inte ändå.
Sitter nu med ett paket juice för att se om man kan bli dåsig av för mkt vätska i kroppen.
Tyvärr verkar även det skita sig. Är pissnödig som fan men såklart så är jag en av dom där idioterna som har satt upp en spegel på muggen, så det är åt helvette.

Nåja. Vi ska väl inte dra några slutsatser än. Ni kan ju börja fundera lite om det dröjer mer än en vecka till nästa inlägg.


<3

Sir Frasse!

Kommentarer
Postat av: karro

HAHAHA åh fyfan den filmen är ju en ren komedi i mina ögon :D haha dont look in 2 the mirrors...mohahah

2009-05-24 @ 18:26:42
Postat av: Anonym

NICE :D

2009-05-25 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0